Brendinq

Brendinq

Brendinq

Bir təşəbbüskar kimi yola çıxdığınız an artıq fərqlənirsiniz. Ola bilər ki, bu fərqlilik sizi başqalarından ayıran möhtəşəm ideyanız olsun amma bu, sahibkarlıq arzunuzun reallaşması üçün nadirən kifayətdir.

Sahibkarlıq fəaliyyətinə başlamazdan öncə brend strategiyanızı müəyyənləşdirin. Sizin brendiniz, auditoriyanız məhsul/xidmətlərinizi düşünəndə ağla gələn xüsusiyyətləri, keyfiyyətləri və duyğuları özündə birləşdirir.

Brendin funksional elementlərini (loqo,rəng,ad) konseptləşdirməzdən əvvəl benzini bitən maşın kimi yolda qalmaq istəmirsinizsə, yolunuzun hara getdiyini dəqiq bilməlisiniz:

- Siz nə təklif edirsiniz? Müştərilərin sizi seçmə səbəbini aydınlaşdırın.

- Auditoriyanız kimdir?

- Hansı insanlarla kommunikasiya quracağınızı müəyyənləşdirin.


Faydalı linklər:
https://www.entrepreneur.com/article/355424
https://www.goldenvineyardbranding.com/blog/branding-a-small-business/
https://www.brandingturkiye.com/markanin-tuketiciler-ve-isletmeler-icin-onemi/
https://actualmarketing.ru/marketing/chto-takoe-brend